گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

فوراً خروپف را غلبه کنیم و خواب شبانه ای سالم داشته باشیم... خروپف یا رونکوپاتی صدایی است که در طول خواب با لرزش قسمت های نرم بینی، دهان و گلو تولید می شود. هوا کمک می کند تا گردن و سر شما در وضعیتی آرام قرار بگیرند که می تواند صدای خروپف شما را کاهش دهد یا حتی کاملاً از بین ببرد. در صورت خروپف کردن، بالش‌های گردن می‌توانند انتخاب دیگری باشند. آنها معمولا با انواع دیگر بالش ها مانند بالش های آبی یا فوم استفاده می شوند. آنها مانند سبزی ها هستند. آنها همچنین برای افراد خواب جانبی نیز راحت هستند. بنابراین خواب های پهلو و شکم این محصول را به همان اندازه خواب های پشتی موثر خواهند یافت. به آرامی به بدن شما یادآوری می کند که بدون بیدار کردن شما به پهلو بخوابد. چرت زدن به طور موقت انرژی را افزایش می دهد، اما مزایای سلامتی مشابه خواب شبانه را ندارد. ایجاد این نوع تغییرات در شیوه زندگی می تواند برای سایر بخش های سلامت جسمانی شما نیز مفید باشد و شانس ابتلا به بیماری های مزمن مرتبط مانند بیماری قلبی و دیابت نوع 2 را کاهش دهد. همچنین برای سلامت کلی شما معجزه می کند و این همیشه یک ابتکار خوشایند است.

درمان قطعی خروپف

برای تشخیص علت خروپف شما، پزشک اطلاعاتی در مورد فراوانی و شدت خروپف شما جمع آوری می کند و همچنین معاینه فیزیکی انجام می دهد. بیماری های کلیه می توانند باعث فشار خون ثانویه شوند. اگر خودتان نتوانستید علت را پیدا کنید، ممکن است مجبور شوید با دامپزشک تماس بگیرید. این می تواند باعث ایجاد صداهای خروپف شود. این سپتوم ضد خروپف نامیده می شود و اولین وسیله کوچک و آسان برای مبارزه با صداهای آزاردهنده خروپف است. هنگام خروپف، صداهای بلند تنفسی در مجاری هوایی فوقانی هنگام خواب ایجاد می شود. اما به غیر از خروپف، علائم دیگری برای سندرم آپنه انسدادی خواب در کودکان وجود دارد. حتی بچه ها هم خروپف می کنند. آنها به دلیل این خروپف می توانند در طول روز بی قرار باشند و رفتارهای تحریک پذیری داشته باشند. خوشبختانه، یک راه حل انقلابی به نام سپتوم ضد خروپف اکنون در دسترس است که می تواند تنفس را بهبود بخشد و از همان شب اول خروپف را متوقف کند. خوشبختانه، یک راه حل انقلابی به نام مچ بند AntiSnore اکنون در دسترس است که می تواند تنفس را بهبود بخشد و از همان شب اول خروپف را متوقف کند. بعد از اینکه بهترین بالش را انتخاب کردید، کارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای کاهش یا توقف خروپف خود انجام دهید. برخلاف چیزهایی مانند چانه بند، سپتوم ضد خروپف هنگام خواب شما را آزار نمی دهد.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی