گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

حداقل تا حدی به دلیل زیست شناسی است. خروپف - احتمالاً از همان ابتدا بسیاری از همسران و بسیاری از خواهر و برادرها را تسخیر کرده است، زیرا قبل از اینکه بدانند نام آن چیست. می دانستم که استفاده از گوشی هوشمند با مشکلات خواب مرتبط است. همسرم مشکل خروپف بدی دارد و از استفاده از ابزارهای ضد خروپف بینی خودداری می کند. شما می توانید با دندانپزشک خود مشورت کنید که می تواند یک قطعه دهان سفارشی را برای مقابله بهینه با مشکل به شما پیشنهاد دهد. زوج‌های زیادی هستند که سال‌ها با هم بوده‌اند اما به دلیل خروپف یکی از زوج‌ها در اتاق‌های جداگانه می‌خوابند. اما مواردی از خروپف وجود دارد که نیاز به درمان تهاجمی دارد. هر مورد به طور منحصر به فرد برای ارائه درمانی انجام می شود که با سال ها تحقیق اختصاصی در مورد خروپف، آپنه خواب و علل آنها پشتیبانی می شود. اگر خروپف شما ناشی از یک وضعیت پزشکی نیست، می توانید درمانی را انتخاب کنید که لزوماً به مراقبت پزشکی نیاز ندارد.

درمان قطعی خروپف

به همین دلیل است که دانستن وضعیت سلامتی، وضعیت پزشکی، شیوه‌های خواب و نحوه خروپف‌تان می‌تواند به تعیین نحوه رسیدگی به مشکلات خروپف کمک کند. احتمال خروپف کردن در افرادی که اضافه وزن دارند دو برابر بیشتر از افرادی است که وزن ندارند. دلیل آن ساده است، افرادی که اضافه وزن دارند چربی اضافی دور گردن خود حمل می کنند که راه های هوایی آنها را باریک می کند و باعث خروپف آنها می شود. یک مطالعه اخیر می گوید از هر 10 نفر، دلیل مرگ 8 نفر نارسایی قلبی است. او از ناراحتی قلبی و فشار خون بالا رنج می برد، اینها عواقب کلاسیک آپنه خواب هستند. شریک رختخواب شما ادعا می کند که گهگاه در هنگام خواب نفس نمی کشید و خروپف می کنید. هنگامی که تنفس از طریق بینی دشوار می شود، هوا از طریق دهان و گلو کشیده می شود. الکل به عنوان یک شل کننده عضلات عمل می کند، تون عضلانی پشت گلو را کاهش می دهد و احتمال خروپف را افزایش می دهد. اگر متوجه شدید که هنگام خوابیدن به پشت خروپف می کنید، زمان آن رسیده که وضعیت خواب خود را تغییر دهید. خروپف می تواند بار بزرگی باشد و نه فقط برای کسانی که خروپف می کنند.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی