گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

بدن شما را به طور مساوی توزیع می کند که همه اینها به جلوگیری از خروپف کمک می کند. برعکس، اگر وزن کم کنید، احتمال ابتلا به آن بیشتر است. به محض اینکه اکسیژن در بدن کم شود، قلب مجبور است فشار بیشتری برای اکسیژن وارد کند. در این رابطه باید به خاطر داشت که چاقی تنها به اضافه وزن در قسمت‌های قابل مشاهده بدن محدود نمی‌شود، بلکه در عضلات مرتبط با گلو، زبان، فک، کام نرم و کام نیز محدود می‌شود. اضافه وزن یا چاقی یکی از عوامل خطر اصلی آپنه انسدادی خواب است، اما این ارتباط در اینجا متوقف نمی شود. یک مطالعه نشان داد که رایج‌ترین کابوس، افتادن و به دنبال آن رویاهای تعقیب شدن، مردن، احساس گم شدن و احساس به دام افتادن است. در برخی از نژادها، خروپف بسیار رایج است. افزایش وزن اضافی یک خواب رایج است. شدت آپنه انسدادی خواب OSA و افزایش وزن. اختلال خواب و استرس اختلال خواب و افزایش وزن آپنه خواب و سکته آپنه خواب و بیماری قلبی ویدئو: مصاحبه علم خواب. بر اساس تحقیقات جدید، ارتباطی بین شدت آپنه انسدادی خواب و افزایش وزن وجود دارد. مدام تمام شب. ضبط های تحقیقاتی من هر روز صبح با صدای خروپف شوهرم پر می شود.

درمان قطعی خروپف

این در هنگام خواب انجام می شود زیرا ماهیچه های ما آرام تر هستند، ما دراز می کشیم و رفلکس هایی که به طور معمول راه هوایی ما را در طول روز باز نگه می دارند در طول خواب فعال نیستند. این وضعیتی است که با افزایش سن «به دلیل عواملی مانند تغییرات هورمونی، افزایش وزن و کاهش تون عضلانی» بدتر می شود. این نگهبانان از حرکت زبان و فک شما جلوگیری می‌کنند و مطمئن می‌شوند که مسیر هوانوردی هنگام استراحت باز می‌ماند. بینی خود را تمیز نگه دارید. اگر به دنبال مجموعه ای از دریچه های بینی هستید که شامل فیلترهای هوا باشد، دستگاه های ضد خروپف Copeaky، شاخه های دریچه بینی، محلول خروپف و فیلتر تصفیه کننده هوا را بررسی کنید. لطفا یک لحظه وقت بگذارید و آنلاین ما را پر کنید. در اینجا پیدا کنید. مطالعات تایید می کنند که بین آپنه خواب و کاهش وزن ارتباط وجود دارد. پاسخ‌ها را در این راهنمای کاربرپسند اختلالات خواب بیابید. با بیش از 6 میلیون آمریکایی که از آپنای خواب رنج می برند، شما تنها نیستید. سندرم آپنه خواب OSAS حدود 20 میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده است.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی