گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

خواب و خروپف 2 مورد از بیش از 70 اختلال خواب هستند که ما درمان می کنیم. این تکنیک خاص یوگا برای کمک به بسیاری از اختلالات خواب استفاده شده است و درمانی است که به شدت توصیه می شود. اگر چیزی وجود دارد که قبلاً آن را بدیهی می دانستید اما اکنون به شدت می خواهید، احتمالاً خواب است. اکنون برای این ورودی خاص یوگا، می‌خواهید پرانایاما را تمرین کنید که به یادگیری نحوه کنترل تنفس اختصاص دارد. می خواهید دندان هایتان نمایان شوند و سپس به آرامی تا ده ثانیه بشمارید. شل‌کننده‌های عضلانی گاهی اوقات در سناریوهای موقتی پیشنهاد می‌شوند، مانند بعد از انجام برخی کارهای دندانپزشکی، به طوری که دندان‌های خود را به هم ساییده و کاری را که انجام داده‌اند از بین نبرید. برخی از علل شایع خروپف عبارتند از. سعی کنید اتاق خود را مرطوب کنید زیرا استنشاق هوای خشک می تواند خروپف را تشدید کند. به راحتی می توان آن را با نیازهای شما تنظیم کرد تا از بالای سر شما عبور کند. سر تخت خود را بالا بیاورید تا راه هوایی باز شود. استاندارد طلایی برای درمان آپنه خواب CPAP است که مخفف فشار مثبت مداوم راه هوایی است، اما همیشه بهترین تجربه نیست که منجر به نرخ انطباق پایین می شود. برای مجوز چاپ مجدد رایگان اینجا را بررسی کنید: درمان مناسب برای سرفه مهم است.

درمان قطعی خروپف

در اینجا چند تمرین وجود دارد که می توانید برای تقویت زبان و گلو انجام دهید. همه آنها به آپنه خواب کمک می کنند و می توانند منجر به خروپف شوند. علاوه بر این، کودکان مبتلا به آپنه انسدادی خواب نشان می دهند. گزارشی ویژه برای پزشکان در مورد آپنه خواب در کودکان. محققان همچنین مشاهده کردند که وضعیت اجتماعی-اقتصادی یک عامل خطر برای HS در کودکان است. با این حال، مطالعات اخیر نشان می دهد که این وضعیت چقدر خطرناک است و هم پیر و هم جوان به طور یکسان در معرض خطر هستند، به ویژه اینکه ناهنجاری های مادرزادی می توانند خطر خروپف را افزایش دهند. خواب ضعیف ناشی از آپنه خواب می تواند منجر به خواب آلودگی در طول روز شود که عملکرد شغلی را مختل می کند و خطر تصادف را افزایش می دهد. راه هوایی را باز می کند تا هوا بتواند آزادانه عبور کند و باعث ایجاد ارتعاشاتی نشود که منجر به خروپف شود. MAD یک دستگاه دندانپزشکی با طراحی ویژه است که به آرامی به نگه داشتن فک پایین یا فک پایین در موقعیت رو به جلو کمک می کند، فضای بین راه هوایی را افزایش می دهد و به شما کمک می کند بهتر نفس بکشید تا بتوانید یک خواب کامل و آرام داشته باشید.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی