گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

شما و همسرتان به طور طبیعی خواب آرام و عمیقی خواهید داشت. بسیاری از مردم می پرسند: «مچ بند AntiSnore شگفت انگیز به نظر می رسد، اما آیا برای من مناسب است؟ میلیون ها نفر با آن آشنا هستند - خروپف. خلاصه: میلیون ها نفر می دانند که خروپف عواقب بسیار جدی اجتماعی و زناشویی دارد. امروزه تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان برای جراحی بینی انتخاب می‌کنند. این کمک نوآورانه شامل یک حلقه سیلیکونی نرم است که به داخل بینی فشار داده می شود. خروپف زمانی رخ می دهد که جریان هوا به بینی و دهان از نظر فیزیکی مسدود شود. من اخیراً اولین جفت شمع Mighty را خریدم و آنها بهترین گوش گیرهایی هستند که تا به حال استفاده کرده ام. » Ysgie قبل از اینکه سکوتی از برنز برقرار شود، حداقل تا آنجا که به طلا مربوط می شود، باز می گردد. برای تسکین مشکل خروپف، راه حل های ضد خروپف زیادی در بازار موجود است. راحت ترین راه حل موجود در بازار است.

درمان قطعی خروپف

این راحت ترین راه حل و استفاده بسیار آسان است. طراحان مچ بند AntiSnore نمونه های اولیه مختلف را برای ماه ها آزمایش کردند تا مطمئن شوند که مچ بند AntiSnore هم راحت و هم 100٪ ایمن برای استفاده است. این بسیار ساده تر از روش های دیگر است که از بند چانه استفاده می کنند و می تواند فوق العاده ناراحت کننده باشد. اکنون یک کمک کننده انقلابی وجود دارد که بلافاصله تنفس بینی را بهبود می بخشد و در نتیجه می تواند از خروپف جلوگیری کند. دوباره عمیق نفس بکشید - سپتوم ضد خروپف تنفس بینی را تقویت می کند و با خروپف نامطلوب مبارزه می کند. در موارد جدی‌تر، یک دستگاه پزشکی مانند ماسک CPAP (فشار مثبت مداوم راه هوایی) جریان هوای مداوم را برای کمک به بهبود اکسیژن دریافتی برای افرادی که در طول خواب وقفه‌های تنفسی متناوب دارند، فراهم می‌کند. این باعث کاهش فضای موجود برای جریان هوا در طول تنفس می شود. دلایل خروپف بر اساس تنگناهای آناتومیکی مانند تورم لوزه ها، پولیپ ها، سپتوم بینی خمیده، یا لک های بیش از حد طولانی است. سپتوم ضد خروپف قبل از خواب به داخل دهانه بینی فشار داده می شود. علامت هشدار دهنده اصلی آپنه خواب احساس خستگی در طول روز، حتی پس از یک خواب کامل شبانه است.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی