گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

• سپتوم واگرا: وقتی راه هوایی سوراخ های بینی منحرف شود، در شرایط سپتوم واگرا یا منحرف به پایان می رسد. SNORPLE که ترکیبی از کلمات SNORE و PEOPLE است، تنها راه حلی است که با "Tonge Bumpers"، سیستم پشتیبانی زبان ثبت شده ما، که به خروپف شما پایان می دهد، ارائه می شود. در یک کارآزمایی بالینی که توسط مخترع قطعه دهانی انجام شد، 73 درصد از افراد در هنگام استفاده از محلول Good Morning Snore پیشرفت های قابل توجهی را تجربه کردند. شما می توانید با گفتن پیچاندن زبان خاص به زبان خود تمرین خوبی بدهید. زوج‌ها اگر واقعاً از هم جدا نشوند، برای خوابیدن در اتاق‌خواب‌های جداگانه، سختی‌های زیادی می‌کنند، زیرا همسر دیگر دیگر نمی‌تواند خروپف بلند را تحمل کند. در صورتی که برای چند هفته یا حتی برای مدت طولانی تری مشکل خواب داشته باشید، ممکن است به کمک پزشکی نیاز داشته باشید. کارشناسان می گویند این می تواند منجر به خستگی در طول روز، تحریک پذیری و برخی مشکلات سلامتی شود. اگر اجازه دهید علائم شما از بین برود، سلامت شما را بیشتر به خطر می اندازد. درک اینکه چرا یک خروپف به فرد کمک می کند راه حل های مناسبی را پیدا کند که به خواب بهتر و آرام تری کمک کند. والدین و درک نوجوانان. 2. آپنه مرکزی خواب: قطع چرخه تنفس طبیعی در طول خواب به دلیل بیماری سیستم عصبی مرکزی یا مشکل قلبی که باعث خواب آلودگی بیش از حد در طول روز، خروپف، تنفس پر سر و صدا و تنگی نفس می شود.

درمان قطعی خروپف

چربی شکم قفسه سینه را به سمت بالا فشار می دهد و در نتیجه باعث کاهش تنش ریه ها می شود و تنفس را دشوارتر می کند و به تلاش بیشتری نیاز دارد. نه تنها این، آپنه خواب به خودی خود یک بیماری کشنده است که می تواند زندگی شما را در خواب به خطر بیندازد زیرا اساساً چندین بار در هنگام خواب نفس کشیدن را متوقف می کنید. تقریباً همه افراد در طول زندگی خود به دلایل مختلف در یک زمان خروپف می کنند، برخی افراد به طور منظم خروپف می کنند و این کیفیت خواب آنها را مختل می کند. والدین اغلب به نوجوانان می گویند که چرت بزنند، اما آنها به دلیل هورمون های بیش فعال و طبیعت کنجکاو خود بسیار از آن متنفرند، اما وقتی بزرگ می شوید و پیر می شوید، متوجه می شوید که خواب یکی از چیزهایی است که می تواند به شما کمک کند ادامه دهید. با زندگی علیرغم چالش هایی که برای شما پیش می آید. برای سال‌ها، عموم مردم خطرات آپنه خواب را نادیده می‌گرفتند و فکر می‌کردند که این فقط یکی از آن چیزهایی است که باید یاد بگیرید با آن زندگی کنید. چسبندگی بهتری دارند و در مقایسه با نوارهای بینی کمتر در معرض لیز خوردن هستند.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی