گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

زمانی اتفاق می‌افتد که هوای شما به سختی از راه‌های هوایی عبور کند. تغییر رژیم غذایی، ورزش کردن و خواب کافی به کاهش وزن کمک می کند. بررسی پانل اخلاقی اوکلاهما جالب خواهد بود. آیا هیئت به صحبت های قاضی گوش می دهد یا فقط با تلفن های خود در تمام مدت بازی می کند؟ بالش بدن به شما کمک می کند تا به پهلو بخوابید. این بالش دارای گواهینامه GOLS، GOTS، Greenguard Gold و Vegan است. به جای خوابیدن به پشت، دراز کشیدن به پهلو ممکن است به جلوگیری از فرو ریختن پایه زبان به پشت گلو کمک کند، که می تواند مانع تنفس شود. این می تواند به دلیل احتقان ناشی از بیماری یا آلرژی، شل شدن زبان در دهان یا حتی شل شدن ماهیچه های گلو باشد. برای مشکلات شدید، دستگاه ها و حتی درمان های جراحی در دسترس هستند. همه جا دوربین است. آنها ممکن است علائمی مانند خشکی دهان و سردرد صبحگاهی را تجربه کنند، اما اگر شریکی در رختخواب وجود نداشته باشد که به آنها اطلاع دهد که چه اتفاقی می افتد، در معرض خطر عوارض جانبی جدی هستند. اغلب اوقات، یک فرد مبتلا به OSA از این تمدیدهای تکرار شده اطلاعی ندارد، زیرا آنها در زیر درجه آگاهی اتفاق می‌افتند.

درمان قطعی خروپف

هوا در دیواره های گلو می لرزد و صدایی تولید می کند که ما آن را به عنوان خروپف می شناسیم. برخی افراد زمانی که دهانشان کاملا باز است خروپف می کنند. به پزشک خود مراجعه کنید. خروپف می تواند نشانه ای باشد که در هنگام خواب در باز نگه داشتن راه هوایی مشکل دارید. خروپف‌های مزمن می‌توانند در معرض خطر مشکلات سلامتی جدی مانند آپنه خواب باشند، بنابراین باید همیشه به پزشک خود مراجعه کنید تا ابتدا این وضعیت را رد کند. آیا شریک زندگی من. افسردگی و تعدادی دیگر از علائم آپنه خواب می توانند علائم شدیدی داشته باشند. در حالی که اکثر دوستداران سگ می توانند قبول کنند که شما هرگز نمی توانید تعداد کافی توله سگ داشته باشید، تعداد سگ ها در یک بستر بسته به نژاد و سن مادر متفاوت است. بیماران می توانند شب را در یک رصدخانه خواب ویژه بمانند که در آن پزشکان می توانند تعداد دفعات توقف تنفس یا تنفس کم عمق را در هر ساعت اندازه گیری کنند که به عنوان شاخص آپنه-هیپوپنه (AHI) نیز شناخته می شود. مقایسه سی تی خروپف اولیه و سندرم آپنه انسدادی خواب: نقش نسبت باریک شدن حلق و تماس نرم کام و زبان در بیمار بیدار. اگر خودتان از هر یک از این شرایط رنج می برید، ممکن است بخواهید با پزشک مراقبت های اولیه خود صحبت کنید. اما اگر شک دارید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی