گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

او بیرون نمی‌آورد، در فواصل منظم آب می‌نوشید و از سگ‌های کوچک غذا می‌خورد، اما سرش را از کنسرو دامپزشک دور می‌کرد. آبریزش بینی سگ: ترشحات بینی همچنین می تواند بینی سگ را مسدود کند. خروپف ناشی از احتقان بینی معمولاً با اسپری های استروئیدی بینی (مانند فلوناز، ناسونکس یا ورامیست) و شستشوی بینی برای کاهش التهاب و تورم بینی کودک شما درمان می شود. برای کمک به کاهش التهاب و انسداد بینی که منجر به خروپف می شود، نوارهای بینی یا مرطوب کننده را امتحان کنید. این در واقع راحتی لازم را برای کمک به توقف خروپف فراهم می کند. از نظر بالینی ثابت شده است که به کاهش یا از بین بردن خروپف، آپنه انسدادی خواب، افسردگی و خواب آلودگی در طول روز کمک می کند. خواب آلودگی بیش از حد در طول روز نیز یکی دیگر از موارد است. خروپف هر شب به این معنی است که کودک شما تمام اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت نمی کند، به همین دلیل مهم است که به پزشک مراجعه کنید. من و جاناتان امشب در حال خرید بلیط هواپیمای خود هستیم تا به اورگان برویم تا کاترین، داریوش، کودک آشیل و نوزاد تازه متولد شده ای را که در ماه ژوئن به دنیا آمده است ببینیم. 

سونجا کی در حال انجام تکالیف است، جاناتان روی ماشین چمن زنی کار می کند، و من اینجا هستم، با سگ های خروپف. خورشید می درخشد، اما امروز صبح خوب اینجا فقط 9 فارنهایت (-12.7 درجه سانتیگراد) است. ساموئل با گرانت کوچولو اینجاست. سانی کمی بهتر شده است، او به تدریج با گذشت روز بهبود یافت. وقتی همه نوه ها می آیند کمی آشفته است، اما پر از دوست داشتنی و در آغوش گرفتن است، و من آن را دوست دارم. برای من فوق العاده غم انگیز است، من آن مکان را تسخیر می کنم و آن مکان را دوست دارم. اگر مشکل سینوس (E.N.T.) دارید، اینجا جایی است که می توانید برای مشکلات خود راه حلی پیدا کنید. آیا بازخوردی در مورد ZQuiet، Good Morning Snore Solution، AirSnore یا My Snoring Solution دارید؟ هنگامی که شروع می کنید ممکن است شگفت زده شوید، زیرا اغلب، راه حل خروپف همیشه نیاز به تغییر بزرگی در سبک زندگی شما ندارد. قبل از اینکه در مورد راه حل صحبت کنیم، مهم است که خروپف و علت آن را شناسایی کنیم. 

  • ۰۲/۰۷/۳۰
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی