گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

شما که درمان مناسبی برای خروپف خود پیدا می کنید، 7 راه حل موثر برای خروپف وجود دارد که می توانید خودتان در خانه امتحان کنید. اما اکنون، مطالعات در خانه در حال تبدیل شدن به یک هنجار است. TRD ها کمی ساده تر هستند. دیروز کمی غمگین بود. با این حال، توقف گاه به گاه تنفس در طول خواب غیرعادی نیست. این کار را روزانه تکرار کنید. تنفس بینی شما را بهبود می بخشد و همچنین از خود تمیز کردن طبیعی بینی پشتیبانی می کند. بدیهی است که نمی توانم آن را کنترل کنم - غیر از باد کردن بینی و استفاده از اسپری استروئیدی بینی قبل از خواب. اگر خروپف ناشی از گرفتگی بینی باشد، استفاده از اسپری بینی یا وسیله ای برای کمک به باز کردن مجرای بینی ممکن است مفید باشد. من دیشب با همکارانم به یک میخانه رفتم، و اجازه دهید فقط بگویم، شاید امروز در کارم به بهترین شکل ممکن نباشد. از نظر کاری روز به خوبی گذشت. من روز را صرف بررسی کتاب‌ها و فهرست‌نویسی و به‌روزرسانی همه مجلات خود کردم -- هیچ چیز خیلی هیجان‌انگیزی. اما مامان می‌گوید که مجبور نیست کتاب‌های او را برای کلاس بخواند، بنابراین او از قلاب خارج شده است. برای اینکه به پارک برسیم، باید از میان محله‌ای از حیاط‌های ریلی، روی پل‌هایی که بر روی یک اختاپوس از مسیر قرار دارند، قدم بزنیم.

لیزر فوتونا برای جای جوش

دیروز به سگ پیاده روی وعده داده شده اش را دادم و او را به Wormwood Scrubs بردم. این صرفاً برای شما نیست که افراد را از لذت بردن از عاداتی که من و او به آن عادت کرده ایم محدود کنید. در عوض، این کارت Oyster من است، کارت کرایه سیستم مترو و اتوبوس، که در سال 2011 زمانی که به لندن نقل مکان کردیم، آن را دریافت کردم. همچنین تعدادی مبلمان را برای انجام دوباره چیدمان و قفسه بندی مجدد زیادی داریم. بسیاری از مردم خروپف می کنند، اما خروپف بلند و نامنظم ناشی از وضعیتی به نام آپنه انسدادی خواب (OSA) می تواند فرد مبتلا را در طول روز خسته و نوازش کند، حتی اگر به ندرت در اثر اختلال در شب کاملاً بیدار شود. می توانید روش های ساده ای را به دست آورید و تمرین کنید که به شما یاد می دهد دندان قروچه و فک کردن خود را متوقف کنید. پزشک یا جراح گزینه های شما را با شما در میان می گذارد. حجم منبسط شده هوایی که در آن نقطه به ریه ها می رسد، ارتعاش را کاهش می دهد و در امتداد این خطوط، خس خس می تواند به طور قابل توجهی کاهش یابد یا از طریق و از طریق دفع شود.

لیزر فوتونا

  • ۰۲/۰۸/۲۷
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی