گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

قاً دارو نیست، دستگاه ها و راه حل های مختلفی وجود دارد که می توان آنها را به عنوان محلول های خروپف برچسب گذاری کرد. خروپف‌های زیادی در دنیا وجود دارند که از یافتن راه‌حل‌هایی برای خروپف که برایشان مفید باشد، ناامید هستند. نوزادان همراه با چیزهای دیگری تف کردن زیادی انجام می دهند که اغلب وضعیت بکر و بکر را با لباس هایشان به هم می زند و همچنین درام ها و کالاهای زیادی را پشت سر می گذارند، بنابراین خلیج مطمئناً به لباس های زیادی نیاز دارد. هنگامی که به دنبال لباس هایی هستید که بتوانید به نوزادان دلچسب ببخشید، به انتخاب های زیادی نیاز دارید و احتمالاً به برخی از معاملات عالی نیز نیاز دارید. اگر خروپف شما یا هیچ کس دیگری را آزار نمی دهد، نیازی به مراجعه به پزشک ندارید. با این اوصاف، اگر مانع از خواب راحت شما می شود، آن را با پزشک خود مطرح کنید. اگر نمی خواهید به آپنه خواب، بیماری قلبی، سکته مغزی و ضعف سیستم ایمنی دچار شوید، باید به پزشک مراجعه کنید. در یک طرف خروپف اولیه است که به عنوان خروپف ساده یا خروپف معمولی نیز شناخته می شود، زمانی که کودک بیش از دو بار در هفته خروپف می کند اما علائم قابل توجه دیگری یا مشکلات سلامت مرتبط با آن را ندارد.

درمان قطعی خروپف

 

شاید می‌دانید که اشتباه می‌کنید، اما هرگز به این فکر نکرده‌اید که چگونه به انجام آن‌ها پایان می‌دهید. با تحمل بیست سال خروپف قبلاً، می‌توانم با خیال راحت به شما بگویم که چرا خروپف می‌کنید. اگر اصلاً چیزی می دانید، احتمالاً مطالعه در مورد پاراسومنیا سانتافه nm را انتخاب می کنید. علاوه بر این، افراد خاصی وجود دارند که ساختار بینی متفاوتی دارند که باعث می شود جریان هوا به آرامی از بین نرود و صدا ایجاد شود. گرفتگی باعث می شود که به سمت دیگرم بچرخم. سیگار کشیدن نیز یکی از علل شایع خروپف است، زیرا منجر به التهاب در بافت های راه هوایی فوقانی می شود. اگر اکنون سیگار را ترک کنید، سلول های آسیب دیده گلو نیز ممکن است بهبود پیدا کنند. همچنین ممکن است به دنبال ارزیابی دندانپزشکی باشید زیرا این متخصصان می توانند محافظ های دهان برای جلوگیری از لرزش بافت های نرم گلو و کام ایجاد کنند. متخصصان پزشکی خروپف را Stertor می نامند. با این حال، انحراف سپتوم نشانه ای برای مطالعات تصویربرداری پیشرفته مانند سی تی اسکن، اسکن ام آر آی، یا اشعه ایکس نیست، آنها همچنین ممکن است مطالعه عمیق تری از الگوهای خواب شما را که مطالعه خواب نامیده می شود، درخواست کنند.

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی