گل های آبی

گل های ابی دریا

گل های آبی

گل های ابی دریا

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی خروپف در خواب

 

اگر همه این درمان‌های خروپف امتحان شده‌اند و همچنان هر شب با صدای بلند خروپف می‌کنید، در جستجوی درمان‌های خروپف، مرحله نهایی درمان را در نظر بگیرید. با افزایش سن، تمایل بیشتری به شل شدن عضلات گلو داریم و این می تواند منجر به خروپف شود. در نتیجه خستگی مداوم، نتوانستم در خانواده، تجارت یا زندگی اجتماعی خود فعالیت کنم. سندرم آپنه خواب مانند یک شبح در شب، نادیده و نامشخص، سلامتی، خوشبختی من را از بین برد، خانواده، دوستی ها و کارم را مختل کرد --- تقریباً بیچاره شدم. آپنه خواب ناشی از خروپف، بر کیفیت خواب شریک زندگی تأثیر می گذارد. تلاش اضافی ناشی از خروپف، یا انسداد جزئی یا کامل، مغز را تحریک می کند. اضافه کردن پوند به اضافه تغییرات هورمونی می تواند باعث خروپف در شب شود. محصولات لبنی می توانند باعث افزایش تولید مخاطی در دستگاه تنفسی شوند. خروپف نیز می تواند با بسیاری از روش های مشابهی که برای آپنه خواب استفاده می شود درمان شود. گفته می‌شود که با باز کردن راه‌های هوایی به کاهش خروپف کمک می‌کند، با این حال، این امر احتمالاً باعث می‌شود که هر بار که حرکت می‌کنند از خواب بیدار شوند و مانع از خواب عمیق خود شوند. سعی کنید یک روال خواب خوب داشته باشید، همیشه تقریباً در یک زمان به رختخواب بروید و سعی کنید به طور طبیعی از خواب بیدار شوید.

 

درمان قطعی خروپف

با این حال، ما تمایل داریم هنگام خروپف بخندیم، از خروپف کننده به خاطر اینکه ما را از خوابیدن باز می دارد عصبانی می شویم، یا خروپف را به عنوان نشانه ای از خواب خوب نادیده می گیریم. برخی افراد متوجه می شوند که بالا بردن سر به کاهش خروپف کمک می کند، بنابراین اگر به طور معمول با یک بالش می خوابید، دو بالش را امتحان کنید. علیرغم این باور شناخته شده که هیچ درمان کاملی برای خروپف وجود ندارد، درمان های زیادی وجود دارد که خروپف را تا حد زیادی کاهش می دهد. اگر مراقب خواب خود باشید، شما نیز می توانید منتظر تحقق رویاهای خود باشید. دانشمندان کشف کرده اند که خروپف به تنهایی می تواند اثرات جدی بر سلامت داشته باشد، خواب را مختل می کند و اغلب با سندرم آپنه خواب همراه است. چون خواب مناسبی نداشتم همیشه خسته بودم و بدنم می خواست بخوابم. جدا از خواب دیدن و همچنین حرکات مکرر در طول شب، خروپف جزء فعالیت هایی است که بدن بدون توجه به خواب عمیق انجام می دهد.

زیرا معاینه فیزیکی و سابقه پزشکی نمی تواند به طور کامل مشخص کند که آیا خواب دارید یا خیر

خروپف در خواب

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • خانم سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی